Projekt

Projekt
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wyłączną odpowiedzialność za treści publikowane ponosi szkoła (wydawca). KE nie odpowiada za wykorzystanie tych informacji w jakikolwiek sposób.

niedziela, 19 maja 2013

Fifth Day !

Dzień piąty :)
A więc jeszcze nie bliżej niż dalej  ;<
ale grunt, że dni ubywa :)

Praca jak to praca, niezmienna niestety, 
trzeba wstać rano, próbować jakoś 
ogarnąć niedospanie, ponieważ tu nie można się chyba wyspać..
Potem szybka toaleta, ubrania do pracy !
i na śniadanko xd
w tym wypadku znany i lubiany tost z czekoladą :D
( Sann & Patt )
Potem nasza Bunia :) 
zawozi nas do Harrow & Wealdstone !

Pociąg do Euston ( 7:40 lub 8:05 ) London Midland

a następnie idziemy kupić kawe xd

właściwie to tylko ja Sann :) , 
ponieważ potrzebuję jej na rozluźnienie moich nerwów 
z powodu moich problemów z jakże przyjacielskimi ludźmi.. 
( nic nie gadają wrrrr. a jeśli już coś powiedzą to nie można ich zrozumieć )
Następnie każda z Nas idzie do metra, ja Sann Victoria Line

Potem tylko siedem godzin beznadziejnej pracy ( kopiuj wklej )
w międzyczasie godzina samotnego lunchu w zimnym Londynie.. 
O godzinie 16 szybko na metro i spotkanie z Patt w Euston :) 
Pociąg do Harrow & Wealdstone xd i szybko do ADC College xd 

I nasz ulubiony angielski :) 
Po angielskim pierwsza grupa ma spotkanie z mentorem :) 
Jest to osoba ,której mówimy o naszym zakwaterowaniu, pracy oraz dodatkowym angielskim :)
Ja Sann byłam dziś :) Fajnie było, pogadać z kimś kto rozumie mnie a ja jego :) 
podał parę przydatnych porad a przy okazji powiedział, że mój angielski jest dobry 
tylko szkoda, że w pracy mnie nie rozumieją :( 

Potem do domciu na obiadokolacje.. 
no cóż makaron w każdej postaci musi być dobry..
ale dźwięk mikrofalówki zaczyna mnie po prostu już chyba przerażać xd

a tutaj Primarkowe zakupy :)
jedyna pocieszająca rzecz w Londynie xd





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz