Projekt

Projekt
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wyłączną odpowiedzialność za treści publikowane ponosi szkoła (wydawca). KE nie odpowiada za wykorzystanie tych informacji w jakikolwiek sposób.

niedziela, 19 maja 2013

Sixth Day!

Piątek - ostatnie 7 godzin pracy przed weekendem ! 
Razem z Sandrą przed pracą postanowiłyśmy pójść sobie na poranną ( pyszną ) kawę, w Euston . Po czym każda z nas wsiadła do swojego metra i pojechała do swojej pracy.
 * (stacja Euston) 

 *(coffe <3 )
______________________________________________________________________

Godziny w pracy minęły mi błyskawicznie szybko ! 
Może to dlatego że miałam dużo ciekawych zajęć które zadziałały pozytywnie na zabicie tego czasu :) 

Atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna, wszyscy są strasznie mili, zabawni, dlatego też nie mogę narzekać na brak dobrego humoru ;p
W czasie lunch'u postanowiłam przejść się po okolicy w jakiej znajduje się firma (Moorgate) i nie ma tam w sumie nic ciekawego z wyjątkiem wysokich, szklanych budowli i co drugiego człowieka ubranego w garnitur.


***

Po pracy poszłam na stacje, gdzie czekałam na metro które zawiezie mnie z powrotem do Euston.
Gdzie miałam ponownie spotkać się z Sandrą. 
 *( stacja Moorgate)


*** 
Po zajęciach Angielskiego  Miałam Spotkanie z Mentorem.
Jakoś to przeżyłam więc jest ok :) 

PS: szkoda że lekcje angielskiego trwały tylko tydzień, ponieważ były naprawdę super! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz